Ad Soyad:
Sosyal Güvenlik:
E-Posta:
Ya?:
Telefon:
1. Poliklinik bekleme salonlarının durumu hakkındaki görü?ünüz nedir?
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
2. Poliklinik odalarının durumu hakkında görü?ünüz nedir?
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
3. Poliklinik binasının temizlik durumu hakkındaki görü?ünüz nedir?
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
4. Poliklinik hizmetimize hangi yolla ba?vurdunuz?
Randevu
Di?er Birimden Sevk
?evre Hastaneden Sevk
5. Telefonla Randevu Sistemimiz hakkındaki dü?ünceniz nedir?
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
6. Randevu saatinde muayene olma durumu;
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
7. Poliklinik hem?iresinin size yakla?ımı ile ilgili görü?ünüz nedir?
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
8. Doktora muayene olmak için ne kadar süre beklediniz?
0-30 dk
30 dk-1 saat
1-2 saat
2 saatten fazla
9. Doktorunuzun sizi muayene etmek için ayırdı?ı süreyi nasıl de?erlendiriyosunuz?
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
10. Doktorunuzun hastalı?ınız ve tedavinizle ilgili bilgi verme ve sorularınızı cevaplamasını nasıl buluyorsunuz?
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
11. Kan alma, laboratuar ve radyolojide çalısanlarının davranı?larını nasıl buldunuz?
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
12. Laboratuar ve radyoloji sonuçlarını size söylenen gün ve saatte alabilmeyi nasıl de?erlendiriyorsunuz?
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
13. Sevk i?lemlerinden yeterince bilgi almayı nasıl de?erlendiriyorsunuz?
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
14. Sevk i?lemlerinizden en çok nerede beklediniz?
Ba?hekim Yrd.
Evrak Kayıt Serv.
Hastalık Serv.
Poliklinik
15. Genel olarak polikliniklerden aldı?ınız sa?lık hizmetini nasıl de?erlendiriyorsunuz?
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
16. Hastanemizin hizmetlerini ba?kalarına tavsiye etmeyi dü?ünüyormusunuz?
Evet
Hayır
E?İTİM DURUMUNUZ
Okur Yazar De?il
İlkö?retim
Lise
?niversite
17. Yönlendirme ve i?aret levhaları
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
18. Asansörlerin çalı?ması
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
19. Yattı?ınız koridorun temizli?i
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
20. Tuvalet temizli?i
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
21. Sessiz ve sakin olması
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
Gece ve hafta sonları hizmetlerinde
22. Tibbi bakim hizmetleri
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
23. Temizlik
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
24. Gerekti?inde nöbetçi hem?ireye ula?abilme
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
25. Genel olarak aldı?ınız klinik hizmetlerinden memnuniyetiniz
?ok İyi
İyi
Orta
Kötü
26. Belirtmek istedi?iniz öneri ve dilekleriniz